Wednesday, March 5, 2008

Am o "migrena" !

....uof...ma doare capul...
Uite cum iar vorbesc singur si am impresii si pareri cum sar putea sau ar avea o tentativa de schimbare incercand in acelasi timp sa influentzeze spatziul si timpul ....( uof ...iar incep sa aberez ) ...ma doare capu si nujt daca sa iau un Redigest sau un Colebil , dumnezeu stie, poate no sa ma mai roada asa de tare toate intrebarile anonime fara raspuns concret ...simt k explodez ...si asta nu este o metafora sau personificare mai ales un cuvant complex poate chiar complicat ...

In fiecare zi ami schimb parerea despre toate lucrurile care le credeam inchise, rezolvate toate dilemele problematice care siau gasit locul in gluga lui Kenny... Poate din cauza k tot ce ne inconjoara se schimba asa de drastic si de rapid ... nu mai pot tzine pasul ... ce sa mai cred daca conflictul din Kosovo este controlat de Americani care vor doar sai atzatze pe rusi sau este doar un bust ereditar al oamenilor care sau trezit brusc la realitate... religii ... conspiratzii ... control ... secret ...ma uit la un film documentar despre originile religiei, cum controleaza America puterea globala si metoda financiara de ... uof .... dupaia , bulversat si nervos ami deschid sezonul 5 din SouthPark ( miam amintit de un episod pe care lam sarit ) ...poate lam pastrat special pt ocazii confuze k aceasta ...ma dor oasele deatata ras si ma linistesc ...cuvinte vulgare ...oare sunt singura modalitate de "entertainment" care a ramas , care ne mai fac sa ne simtzim in felul acela ciudat si excitant chiar orgasmic ...sau poate am exagerat ...uof ... e greu ... iar ma doare capu ...creca o sa iau si un Redigest si un Colebil poate o sa le combin si cu un Dicarbocalm ...asa k sai multzumesc pe totzi ....
......................
uof ...acum ma doare stomacul ... oare ce sa iau ?

2 comments:

adee said...

deci .. una nu am nimic cu barbatii in general .. am nevoie de ei dar .. mai fac si gesturi proaste ca noi fetele de altfel .. abia sezonu 5 din south park [-( slab ... ma anunti cand ajungi la 11 ;)

adee said...

eeh ... cuvantul "fan" e pus asa pt prieteni .. nu stiam ca am ssi altii citori ..pt prostiile mele ;;)