Wednesday, June 11, 2008

InGuraPresei cu Mircea Badea




Eeee... vorbim de lucruri abstracte, anticipam situatzii si dezbatem teorii ... suntem niste prefacutzi... nu demult zombi incompetent ce sunt am inceput sa schimb canalele pe teve ... era tarziu ...sau era devreme? ..nu mai tzin minte ... in fine, initzial e k am dat peste emisiunea d'lui Mircea Badea d p antena si ramasesi captivat si uimit... chiar uluit de atata originalitate si de talent. Evident v'atzi dat seama k no sa am de gand sa critic ...am impresia k am mai si scris intr'un blog anterior cateva cuvinte despre "actorul" preferat ...Badea ...Emisiune geniala, succes intr'un ansamblu categorisit la un grad inalt ...
Credeam k no sa gasex niciodata ceva ce sa pot urmari zilnic cu dare si cu bataie... de inima desigur.



Arhiva Emisiuni.... ---><---

No comments: